Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Grand voyager 3.8 touring -10

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
deristo
Minivan

Grand voyager 3.8 touring -10

Dags och köpa större bil. Har kollat på en grand voyager 3.8 touring 10.
Begagnad har gått 12000 mil. Vad ska man kolla extra på ?
När det kommer till bilar, kan jag köra dom, men laga dom är långt över gränsen för mig ;)
/
Rickard

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Annons
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Re: Grand voyager 3.8 touring -10

Alldeles för ny för mig för att veta vad att kolla. Köra den kan du absolut:-). Men kolla det vanliga, rost, service.
Många amerikaner har klagat på dåliga bromsar, ok som går sönder, backarna tar slut fort och att bromsarna tar lite dåligt.
Detta är för åren 08-10.
Men kika absolut på den

Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Användarens profilbild
deristo
Minivan

Tack gör svar !
Hur är det med krocksäkerhet. Kollade på ncap eller var de heter. Men hadr väl bara testat nån äldre modell om jag minns rätt?

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Jag hittade ingenting om test på EuroNCAPS's hemsida till den årsmodellen av Voyager.

Men det finns tester på amerikanska IIHS där den får bra betyg i allt vad gäller årsmodell 2010. Det tidigare låg lägre i betyg enligt IIHS's hemsida.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar