Hej
Sugen på att köpa Silverado, vad tror ni om denna bil?
*Finnsd det nångot specielt man bör kika på?
*Kända fel?
http://www.blocket.se/stockholm/Chevro ... urn false;
Chevrolet silverado Starcraft -90
- mongo_bertil8
- Station Wagon
Annons
Re: Chevrolet silverado Starcraft -90
Tjena!
Nu lyckades inte jag få upp annonsen, har du redan slagit till?
Min erfarenhet av Chevor (eller generellt amerikanare) är ju deras el som kan krångla till det.
Min polare köpte en cheva Silverado/K1500 från 88 eller 89 (kommer inte ihåg exakt), och bilen gick fint maskinellt hela tiden, däremot så började lampa efter lampa att dö.
Det började med att Helljuset inte ville funka utan "flimmrade" och slocknade under körning, sedan försvann allt ljus i baken.
Han sålde den tillslut till en annan kompis som lämnade in den och fick punga ut ca 13.000 för att få ordning på elen.
Så mitt tips är att kolla om elektroniken har strulat, om det är eller har varit extraljus inkopplade.
En gemensam nämnare som jag har märkt kan innebära problem är dragkrok.
Men vill du ha en slitstark bil som i princip bara går och går så slå till.
Visserligen hade denna kärra haft ca 20 ägare tidigare, så det kan ju även varit dålig hantering utav den som låg till grunden.
Nu lyckades inte jag få upp annonsen, har du redan slagit till?
Min erfarenhet av Chevor (eller generellt amerikanare) är ju deras el som kan krångla till det.
Min polare köpte en cheva Silverado/K1500 från 88 eller 89 (kommer inte ihåg exakt), och bilen gick fint maskinellt hela tiden, däremot så började lampa efter lampa att dö.
Det började med att Helljuset inte ville funka utan "flimmrade" och slocknade under körning, sedan försvann allt ljus i baken.
Han sålde den tillslut till en annan kompis som lämnade in den och fick punga ut ca 13.000 för att få ordning på elen.
Så mitt tips är att kolla om elektroniken har strulat, om det är eller har varit extraljus inkopplade.
En gemensam nämnare som jag har märkt kan innebära problem är dragkrok.
Men vill du ha en slitstark bil som i princip bara går och går så slå till.
Visserligen hade denna kärra haft ca 20 ägare tidigare, så det kan ju även varit dålig hantering utav den som låg till grunden.
Rockabilly Rebel
Folka Golf 1988
Cheva S-10 1996
Cheva Colorado 2005
Cheva Trailblazer 2002
Cheva Trailblazer 2003
Folka Golf 1988
Cheva S-10 1996
Cheva Colorado 2005
Cheva Trailblazer 2002
Cheva Trailblazer 2003