hej igen på er alla
tänkte höra om någon har eller vet hur man sänker en voyager??? ser löjligt ut med 15cm mellan skärm & hjul,
fram finns ju en sänknings sats att köpa så blir den 4,5cm lägre där, men bak?? det ser ju inte klok ut att sänka fram bara skulle vilja få ner den runt 10cm runt om
sen är jag nyfiken på om det går att köpa headers till dom eller om man får bygga det själv
sänka en voyager???
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Annons
- SilverSurfan
- SUV
Re: sänka en voyager???
Kolla efter sänkningssats på eBay.
Är det bladfjädrar bak?
Är det bladfjädrar bak?
Nissan Titan 5.6L V8 4x4 -06. Tillverkas i Usa, säljs endast i Usa, vanlig i Usa men räknas ändå inte som Usa-pickis.. http://www.garaget.org/?car=374771&image=3616573
Aa det är bladfjädring bak på de tidigare årsmodellerna, ända upp till 2007, sedan är det från och med den nya generationen spiralfjädrar.
Hej igen,
Jag sökte och såg att Eibach har gjort till årsmodell 96-00, dock verkar det inte finnas kvar i deras nuvarande sortiment när jag kollade på deras hemsida, men vissa butiker kanske har kvar i USA, du kan även prova att fråga någon återförsäljare i Sverige om de kan kontrollera om det kanske finns något kvar på lager som de kan ta hem.
Jag sökte och såg att Eibach har gjort till årsmodell 96-00, dock verkar det inte finnas kvar i deras nuvarande sortiment när jag kollade på deras hemsida, men vissa butiker kanske har kvar i USA, du kan även prova att fråga någon återförsäljare i Sverige om de kan kontrollera om det kanske finns något kvar på lager som de kan ta hem.
tackar så mycket, jag får kolla runt bland affärer i usa & kolla med några ställen i sverige med