Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Säkringsdosan Chrysler GV -01

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Ankman
Station Wagon

Säkringsdosan Chrysler GV -01

Nu behöver jag hjälp.
Jag har googlat sökt letat snart överallt ( även i instruktionsboken "med tanke på att jag är man" )
Men ingen tur någonstans.

De jag vill ha är en förteckning över säkringsdosan. Vilken säkring går vart och vilket relä går vart.
Gärna på svenska.
De ända man får reda på i instruktionsboken är en pil i motorutrymmet som talar om vart den sitter.

Är det någon snäll själ som har koll på detta och kan delge de till mig blir jag mycket tacksam.
Chrysler G V -01
Kabe 540 GLX -89
Articat Panter -96
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Säkringsdosan Chrysler GV -01

Hej,

Det bör stå innanför locket till säkringsdosan om du har originallocket (och om det finns kvar), det står "gjutet" i plasten så man behöver en ficklampa eller annan belysning om det inte är dagsljus, annars blir det svårt att se.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar