Hej!
Har köpt 3 st Hella extraljus som också har parkeringsljus? Har kopplat in helljuset men vet inte vilken kabel jag ska ta ström ifrån till parkeringsljuset. Någon som vet?
Extraljus med parkeringsljus
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Extraljus med parkeringsljus
Mvh Daniel
Chrysler Voyager -04 3,3L V6 Executive
Annons
Re: Extraljus med parkeringsljus
Jag har alltid skarvat mig på 5w som sitter i strålkastarna.
Funkat toppen. Sätt en kontakt på så du kan bryta strömmen för besiktningen så slipper du rycka kablar
Kolla annars i säkringsboxen så hittar du kanske vilken kabel det är och kan skarva den där
Funkat toppen. Sätt en kontakt på så du kan bryta strömmen för besiktningen så slipper du rycka kablar
Kolla annars i säkringsboxen så hittar du kanske vilken kabel det är och kan skarva den där
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Re: Extraljus med parkeringsljus
Jag ska kolla i säkringsboxen och se om jag hittar rätt kabel
Mvh Daniel