Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Klimatanläggning Grand voyager 2003

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
bnkt
Van

Klimatanläggning Grand voyager 2003

Min klimatanläggning har börjat bete sig lite konstigt. I alla fall med mina ögon..

Då och då kommer det olika varm luft på förar och passagerarsidan trots att det är inställt på samma temperatur. Det kan vara stor skillnad ibland. Kan det vara ett normalt beteende trots allt?
Blekta och matta strålkastare i plast? Jag fixar det åt dig för mycket mindre pengar än vad en ny strålkastare kostar. Hör av dig så ordnar vi nåt. Jag finns i Arboga.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Klimatanläggning Grand voyager 2003

Har du den automatiska klimatanläggningen så kanske den känner av olika på nåt sätt, att det behövs mera på en sida, men stor skillnad låter lite mysko, det bör det nog inte vara.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck

Här är en med liknande problem:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
swedestroyer
Minivan

Hej! Jag hade ett liknande problem på min grand Voyager-07, där det på passagerarsidan blev kallt och inte gick att reglera värmen. Första gången så demonterade jag reglermotorn, som sitter nere innanför gaspedalen vid mittkonsolen, rengjorde och monterade... sedan måste man "nollställa" genom att hålla in power och "återcirkulation". När du gör det och displayen börjar att blinka, kan du känna om det blir varmt och kallt på den sida som inte fungerar. Om, det gör så... vet du om det fungerar eller inte...
Men nu sista gången så funkade inte detta och jag demonterade mittkonsolen och sprutade kontaktspray i kontakterna till klimatanläggningdisplayen och sen har det fungerat för mig.
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Tackar för den infon, bra att veta! =)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar