Och ännu en grej på min övertagna bil har nu lagt av... (se samtliga inlägg av mig)
Gjorde enl instruktioner hur man skall gå tillväga när alarm set går igång och lödde om de dåliga lödningarna bakpå kretskortet till instrumenten.
Blev kalas då alarm set försvann MEN hastighetsmätaren ville inte vara med.... den håller inte rätt hastighet. Kör jag exempelvis i hundra så är han nere på mindre än hälften...
Fortsättning följer.
Voyager -99
Hastighetsmätare ur funktion -Voyager -99
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Hastighetsmätare ur funktion -Voyager -99
Senast redigerad av Avenger den mån 04 maj 2015, 21:34, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till årsmodell i text och rubrik / mvh
Anledning: La till årsmodell i text och rubrik / mvh
-99 Chrysler Voyager
-86 Camaro z28 iroc-z
-86 Camaro z28 iroc-z
Annons
Re: Hastighetsmätare ur funktion -Voyager -99
Det måste ha blivit något fel när du lödde på kretskortet, kan du ha råkat komma emot något annat än de dåliga lödningarna?
Hoppas det löser sig.
Hoppas det löser sig.
Re: Hastighetsmätare ur funktion -Voyager -99
Jo måste nog vara på det viset! lödningarna verkar inte vara av den bästa kvaliten...
-99 Chrysler Voyager
-86 Camaro z28 iroc-z
-86 Camaro z28 iroc-z