Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Färgkod chrysler grand voyager

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
nicke_andersen
Station Wagon

Färgkod chrysler grand voyager

Hej, jag undrar vad som är färgkoden på min bil, jag har hittat denna bricka, men vet ej vad som är koden och om den äns är med på den? Bild
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Färgkod chrysler grand voyager

Hej!

Kolla på etiketten på dörrsidan/vid dörren på förarsidan så bör du hitta färgkoden där.

Besök även hemsidan paintscratch.com där man smidigt kan leta upp sin färgkod och beställa (kontrollera alltid koden på bilen också), dock främst till bilmodeller sålda i USA (tror jag) men om du väljer Dodge Caravan eller Chrysler Town & Country så kanske du hittar din färgkod, lite kan skilja mellan de europeiska modellerna och de amerikanska ifall du inte hittar koden där.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar