Hej
Är det någon som vet hur man får loss mittenbältets mindre fäste från låshuset, alltså den de l som gör att det blir trepunktsbälte även på mittenplatsen bak i en chrysler grand Voyager 2006
Bakbältes fråga Chrysler Grand Voyager 2006
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Bakbältes fråga Chrysler Grand Voyager 2006
Senast redigerad av Avenger den sön 24 maj 2015, 19:26, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till årsmodell i rubrik och text / mvh
Anledning: La till årsmodell i rubrik och text / mvh
Annons
Re: Bakbältes fråga Chrysler Grand Voyager 2006
Tjena,
Har ingen erfarenhet av trepunktsbältet på mittenplatsen bak, tror inte jag sett någon Voyager med det. Kan du möjligtvis ta en bild? Sitter det fast i taket och sedan i sätet så att du inte kan lossa sätet?
Är det inte en stor torx-nyckel som behövs?
Mvh
Har ingen erfarenhet av trepunktsbältet på mittenplatsen bak, tror inte jag sett någon Voyager med det. Kan du möjligtvis ta en bild? Sitter det fast i taket och sedan i sätet så att du inte kan lossa sätet?
Är det inte en stor torx-nyckel som behövs?
Mvh
Re: Bakbältes fråga Chrysler Grand Voyager 2006
Har aldrg grunnat på det. Borde ju gå på något sätt mwn just nu kommer jag inte ens ihåg hur det sitter. Kan kolla på det aenare om jag hinner
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit