Hej
Någon som vet hur man gör då man inte har nbsrelä i bilen i säkringsboxen men saknar ljud då man kopplat in den nya stereon
Chrysler Grand Voyager 2006
Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006
Senast redigerad av Avenger den mån 25 maj 2015, 21:23, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till årsmodell i rubrik och text / mvh
Anledning: La till årsmodell i rubrik och text / mvh
Annons
Re: Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006
Hej,
Har du kollat på säkringsschemat efter "NBS"?
Vad har du köpt för konverteringskit, plug-n-play? Någon kabel som inte är kopplad efter att du konverterade till ISO?
Mvh
Har du kollat på säkringsschemat efter "NBS"?
Vad har du köpt för konverteringskit, plug-n-play? Någon kabel som inte är kopplad efter att du konverterade till ISO?
Mvh





