Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Magnus200
Minivan
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 01 feb 2015, 16:33

Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006

Hej

Någon som vet hur man gör då man inte har nbsrelä i bilen i säkringsboxen men saknar ljud då man kopplat in den nya stereon

Chrysler Grand Voyager 2006
Senast redigerad av Avenger den mån 25 maj 2015, 21:23, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till årsmodell i rubrik och text / mvh
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14783
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006

Hej,

Har du kollat på säkringsschemat efter "NBS"?

Vad har du köpt för konverteringskit, plug-n-play? Någon kabel som inte är kopplad efter att du konverterade till ISO?

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar