stereo, spela upp från telefon - Voyager -2007
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
- sätilarobban
- Minivan
stereo, spela upp från telefon - Voyager -2007
Hej finns det något lätt sätt att kunna spela via telefonen på en 07a voyager limited 3.3l.
Senast redigerad av Avenger den mån 08 jun 2015, 23:56, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik / mvh
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik / mvh
Annons
Re: stereo, spela upp från telefon - Voyager -2007
Tjena,
Fungerade det inte att koppla in eftermarknadsstereon, eller minns jag fel nu kanske, men hade du inte köpt en 1-din stereo? =(
Har sett att det finns en del "aux interface" där man kopplar in dosan till uttaget där den externa CD-växlaren egentligen sitter, men hittade ingen till din årsmodell, kravet är dock också att man har just en extern CD-växlare.
Annat som jag kommer att tänka på är en bra FM-sändare eller ett kassettband med AUX-kabel som var populärt förr, om man ville koppla in en extern CD-spelare osv., förutsatt att du har kassettbandspelare vilket jag tvivlar på.
Trevlig kväll.
Mvh
Fungerade det inte att koppla in eftermarknadsstereon, eller minns jag fel nu kanske, men hade du inte köpt en 1-din stereo? =(
Har sett att det finns en del "aux interface" där man kopplar in dosan till uttaget där den externa CD-växlaren egentligen sitter, men hittade ingen till din årsmodell, kravet är dock också att man har just en extern CD-växlare.
Annat som jag kommer att tänka på är en bra FM-sändare eller ett kassettband med AUX-kabel som var populärt förr, om man ville koppla in en extern CD-spelare osv., förutsatt att du har kassettbandspelare vilket jag tvivlar på.
Trevlig kväll.
Mvh
- sätilarobban
- Minivan
Tjena .Nä det va inte jag som köpte en stereo. jag har extern växlare. har provat FM-sändare men brusar mycket tycker jag.
Men jag får nog köpa en riktig stereo på Ebay med navigator och allt. jag har navigator i min men den är gammal.
trevlig kväll
Men jag får nog köpa en riktig stereo på Ebay med navigator och allt. jag har navigator i min men den är gammal.
trevlig kväll
Då blandade jag ihop det, ursäkta =)
Ja, alternativet blir nog att köpa en nyare stereo, antingen om man köper en modellanpassad eller en 1-din med plastram och konverteringskit för kablarna.
Mvh
Ja, alternativet blir nog att köpa en nyare stereo, antingen om man köper en modellanpassad eller en 1-din med plastram och konverteringskit för kablarna.
Mvh
- sätilarobban
- Minivan
Det är lätt och blanda ihop
Vill ha en modellanpassad typ plug n play . Har du något bra förslag på en stereo gärna med navigator.
Kolla runt på ebay, prova gärna tyska och UK ebay då jag tror att priserna blir detsamma som om du beställer ifrån ebay.com (t ex. ifrån Asien) då det blir extra avgifter eftersom det är utanför EU. Blocket.se har jag även sett en del på, som jag tror har samma priser, det mesta är nog samma överallt.
Mvh
Mvh