Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

12 v uttag i voyager 06

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Magnus200
Minivan

12 v uttag i voyager 06

hej på er alla

har en snabb fråga till er, jag har just nu inga fungerande 12 v uttag i bilen alls, inte de som går på startnyckel och inte heller de som har ström direkt från batteriet, jag har försökt att kolla säkringarna i motorrummet men det går inte att utläsa vilken det kan vara och det går inte heller att se med blotta ögat om den säkring gått

förslag på åtg?

svar mottages tacksamt

ha det gott

magnus
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: 12 v uttag i voyager 06

Tjena Magnus,

Ja ibland kan det vara lite svårt att se vad som står under locket till säkringsboxen, kolla i instruktionsboken så skriver dom ut placeringen där också. Har du inte boken så kan du kostnadsfritt hämta den på Dodge.com eller Chrysler.com (under menyn "Owner"), men då är det de amerikanska modellerna Dodge Grand Caravan och Chrysler Town & Country, men det mesta är samma förutom ett par saker.

Säkringen bör vara på plats F6 och det är en 20 amp.

Ha det fint!

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Magnus200
Minivan

Re: 12 v uttag i voyager 06

Hej, det verkar som om de inte är säkringar iaf, alla verkar hela!?

Skickat från min E6553 via Tapatalk
Skriv svar