Har även haft lös den och lött om korten som var av samma kvalitet som för alla andra men det vill inte funka ändå. Någon som vet?
Omkalibrering av HVAC i Chrysler Vision?
Omkalibrering av HVAC i Chrysler Vision?
Hej. Blev helt plötsligt med en Vision
Har ett problem tyvärr. Efter byte av batteri mm (av förra ägaren) så funkar inte AC-anläggingen som den ska. Kör jag testet som nämns i visiontråden så kommer det kyla en kort stund men sen så ska man väl kalibrera också om jag förstått det rätt. Hur gör man då?
Har även haft lös den och lött om korten som var av samma kvalitet som för alla andra men det vill inte funka ändå. Någon som vet?
Fd chevaåkare åter efter att gått vilse bland japs och tyskar bla nåt år.
Annons
Re: Omkalibrering av HVAC i Chrysler Vision?
Kanske löser sig med hjälp av denna länk, http://www.dodgeintrepid.net/showthread.php?t=89711 . Ska prova nu under helgen. En viktig sak som jag missat tidigare är att den ska stå på en viss temp vid test/kalibrering.
Hmm, gick inte som tänkt. När man kört testen, om det står 32F på displayen (blinkar inte), är det felkoden? Isf är det servomotorn till spjället som lagt av. Blir väl att köpa en ny sån då.
Efter en omgång igen med lödningar mm så kvarstår felkoden 32F, är det felkoden eller inte? Lyser fast och försvinner efter ett tryck på AUTO. Tyvärr så kommer det då full värme
. Om man bara är säker på att detta är felkkoden så blir det en ny spjällmotor. Någon som vet?