Tjena!
Jag har skaffat mig en baslåda till min Grand Voyager -97. Jag undrar om någon vet var jag kan dra strömkabeln till slutsteget? (genom torpedväggen)
Tacksam för snabbt svar
Koppla slutsteg till Grand Voyager -97
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Annons
Re: Koppla slutsteg till Grand Voyager -97
Hej,
Om det inte finns något genomgående hål på förarsidan vid torpedväggen så hade jag ev. borrat upp ett som passar nästan perfekt för kabeldiametern, och givetvis rostskyddning efteråt samt förslagsvis silikon som tätar när kabeln är på plats.
Mvh
Om det inte finns något genomgående hål på förarsidan vid torpedväggen så hade jag ev. borrat upp ett som passar nästan perfekt för kabeldiametern, och givetvis rostskyddning efteråt samt förslagsvis silikon som tätar när kabeln är på plats.
Mvh
Ok. Jo jag funderade på det med. Men vill ju inte direkt råka borra i nåt viktigt
Minns tyvärr inte hur det ser ut på de årsmodellerna, men "rensa"/kontrollera så att det är fritt bakom torpedplåten in i kupén så bör det inte vara någon risk att förstöra något. Finns det inget litet håll som du kan utgå ifrån (borra upp större)?
Inget hål så som jag sett. Mer än där vajern till motorhuvslåset går genom
Ingen genomföring för något annat kablage som går att använda?
Mvh
Mvh