Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Tröskellåda/sparklåda Voyager -1997

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Storbilen
Station Wagon

Tröskellåda/sparklåda Voyager -1997

Finns här någon som kan hjälpa mig här?
Mitt problem är att få fatt i tröskellåda/sparklåda som är färdigböjd till hyffsat pris till min voyager 2,4 -97:a
hmm ja just det vänster bak gäller det :roll:

Mvh Storbilen
Senast redigerad av Avenger den tis 08 sep 2015, 15:40, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till årsmodellen i rubriken / mvh
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Tröskellåda/sparklåda Voyager -1997

Det bästa är att åka till en verkstad så kan de bocka till en tröskel åt dig av ekonomiplåt, blir inte en exakt kopia men beroende på vart du åker så kommer det se helt okej ut. Ska du svetsa dit den själv? Annars är det lämpligt att låta dem göra det samtidigt som de fixar plåten.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Storbilen
Station Wagon

Har en kompis som skall svetsa till mig men om jag låter en verkstad sköta hela jobbet vad tror du att det landar på i runda tal?
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Det kan nog skilja en hel del beroende på vart man åker, en fristående verkstad gissar jag på blir mest ekonomiskt.

Rostskydd/färg/lackering kan du förslagsvis ombesörja själv då det endast gäller en tröskel.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar