När jag var och tittade på bilen var det lite för lite kylvätska i den (typ en 1/2 liter). Precis så att expansionskärlet var tomt. Sen blev inte motorn riktigt varm. Men tempnålen är stadig, och var det på hela hemvägen (40 mil). Så jag tror topp-packningar är hela. Går mycket fint i motor och låda. Men lite pyssel.. Har gjort en beställning på Hansen racing på div delar. Elfläktstyrning ställbar, luftnipplar bromsok, oljefilter mm. Från EBay Tyskland blev det skivor och belägg bak (630:-). Hansen racing skulle ha 1400:- för detta. Får väl se vad det är för kvalitet när det kommer..
Ska åka till den lokala plåtslagaren och låta han bocka till nya tröskellådor någon dag. Så jag tror den här bilen blir riktigt fin när jag är klar

Det jag funderar på är om jag ska skölja systemet rent på kylarvatten och sedan slå i vanlig glykol. Eller bara byta och slå i dex-cool..
Sen funderar jag på att köpa en reservdelsbil. Det finns ju fina Transporter som topp-packningar gått på för väldigt billig peng. Typ 3000:-. Det måste ju löna sig i längden tänker jag.. Så håller på och funderar en del. Men Cheva fan är jag definitivt! Man åker som en kung tycker jag.