Lite nyfiken om det finns olika tillvalspaket till Chevrolet g20 van.
För jag har läst om allt från hightop , kellog till Starcraft.
Vad finns det för paket o vad är det för utrustning i dom?
O för o göra det förhoppningsvis enklare så specifikt för modelerna av årsmodell 1987 ,1988 och 1989.
Hoppas man ni kan hjälpa mig o klargöra lite över mina fundering.
Tack på för hand!
240in.
Finns det olika tillvalspaket G20?
Annons
Re: Finns det olika tillvalspaket G20?
Har själv en g20 high top 350 tbi 1988
Det fanns två olika lådor till dessa; 400 3 växlad och 700 ; 4 växlad med elektrisk lockup
1989 tror jag helinsprutingen kom till dessa.
Min hightop har original antenn till Tv (riktigt ful bommerang enligt mig) + Aluminium fottrösklar.
Starcraft har lite finare inredning i skinn och den eftertraktade ratten såklart, ett måste
Min inreding är av tyg och har en del inreding av träpanel. Hightopen har även praktiska mugghållare o ciggarettändare bak. Mittkonsol av trä fram. Såklart har den ett bord bak där 4 33cl burkar passar
Basic chevrolet G20 hade inga stolar bak utan bara ett skåp
Kan bara utgå från min egen bil. Det finns sjukt många olika inredningar till dessa och jag vet knappt vilka som e original. Väldigt lätt att inreda dessa bilar själv efter egen smak
Det fanns två olika lådor till dessa; 400 3 växlad och 700 ; 4 växlad med elektrisk lockup
1989 tror jag helinsprutingen kom till dessa.
Min hightop har original antenn till Tv (riktigt ful bommerang enligt mig) + Aluminium fottrösklar.
Starcraft har lite finare inredning i skinn och den eftertraktade ratten såklart, ett måste
Min inreding är av tyg och har en del inreding av träpanel. Hightopen har även praktiska mugghållare o ciggarettändare bak. Mittkonsol av trä fram. Såklart har den ett bord bak där 4 33cl burkar passar
Basic chevrolet G20 hade inga stolar bak utan bara ett skåp
Kan bara utgå från min egen bil. Det finns sjukt många olika inredningar till dessa och jag vet knappt vilka som e original. Väldigt lätt att inreda dessa bilar själv efter egen smak
Re: Finns det olika tillvalspaket G20?
just ja, efter 1987 slutade man med skjutdörrar