På jakt efter min första Ram
Re: På jakt efter min första Ram
Jag också, hoppas på det bästa
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Annons
P.S., glöm inte nya torkarblad till den nya vindrutan =)
Tackar
Svårt att bestämma mig ang denna, nu har priset gått ner också, gillar färgen, dock som nämnt tidigare kan jag tycka det blir lite plottrigt med chrome och de svarta breddarna. Dock finns dom iaf med så slipper köpa dom senare, en tanke att som sagt lacka kofångarna. Däcken ser bra ut, nåt jag också skulle vilja ha nån gång. Utrustningslistan ser bra ut, så gott som allt utom sensorer fram. Nackdel att det är 5h enkel resa hehe
https://www.blocket.se/blekinge/Dodge_R ... ?ca=11&w=3
https://www.blocket.se/blekinge/Dodge_R ... ?ca=11&w=3
Vet inte om jag skrev detta tidigare men såg faktiskt en bil för nårra veckor sen med liknande "färgschema" och det såg riktigt nice ut IRL!
Mvh
Mvh
Ja det är ju alltid svårt att bedöma på bild
är lite nyfiken på vägen till Sverige, han har köpt den i Tyskland, i listan på ramtrucks stod nåt om Kazakstan[emoji848][emoji15]
Sista sidan, Kazakstan country code, näst sista sidan Russian languge
Dodge tillverkar många exportversioner på beställning, vissa är officiella och vissa "inofficiella" men säljes ändå via aukt. importörer så att säga, i alla fall såsom jag uppfattat det.
Så den bilen är i så fall beställd med den konfigurationen från början och därmed troligtvis såld i det landet.
mvh
Så den bilen är i så fall beställd med den konfigurationen från början och därmed troligtvis såld i det landet.
mvh
Kan ju tas som fördomsfull här, men det känns ju lite sådär[emoji87]
Det gäller nog att kolla upp historiken lite mera noga kanske.
CARFAX riskfaktorcheck hittade 2 st riskfaktorer, en av dem bör vara "import" men undra om den andra kanske gäller mätarställningen eller dylikt? Eller så finns det bara en riskfaktor, varit med om det förut när man väl köpt hela rapporten, men troligtvis är det något mera.
mvh
CARFAX riskfaktorcheck hittade 2 st riskfaktorer, en av dem bör vara "import" men undra om den andra kanske gäller mätarställningen eller dylikt? Eller så finns det bara en riskfaktor, varit med om det förut när man väl köpt hela rapporten, men troligtvis är det något mera.
mvh
Mja, hade ju gärna sett att bilen jag väl köper är så att säga "svensksåld"
Jag håller med dig, hade enbart köpt en "svensksåld" (importerad av registrerad importör) eller en USA/Canada-såld med bra historik.
mvh
mvh
Då är vi på samma våglängd 
Har jag missat nåt här, fina det Ramar med kamrem? Annons idag där det stod att remmen var bytt för 2000 mil sedan, trodde det var kedja jag[emoji848]