Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Online betting på den norske plattformen GG Bet

Övriga diskussioner
Användarens profilbild
Nelsen
Station Wagon

Online betting på den norske plattformen GG Bet

Jeg logget inn på GG Bet i dag, og ærlig talt — jeg ble litt overveldet. Masse turneringer, kamper, øynene går i alle retninger. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg bør satse på. Del gjerne hvilke hendelser dere satser på nå, og hvem som er favorittene deres! Kanskje dere kan foreslå noe interessant å se på i kveld.
Annons
Användarens profilbild
Wessexs
Station Wagon

Re: Online betting på den norske plattformen GG Bet

Å, du spiller også på GG Bet? Jeg flyttet ikke så lenge siden fra Estland til Norge, og vennene mine anbefalte akkurat denne plattformen - den er virkelig praktisk, og man venner seg fort til den. I dag kom jeg over kampen MOUZ vs Team Spirit på Intel Extreme Masters Kraków 2026. Jeg studerte lenge statistikk, lagform og map pool her https://gg.bet/no , og til slutt satset jeg på Map 1 – Winner (inkl. overtid) Team Spirit. Selv om oddsen på 1,82 var lavere enn for MOUZ, spiller Spirit nå mer stabilt i starten av serier og får ofte en god start når de er på topp. Er det noen som planlegger å se denne kampen også?
Skriv svar