Hva har bookmakeren GGBet Norge de beste oddsene på?
- CodyRamirez
- Station Wagon
Hva har bookmakeren GGBet Norge de beste oddsene på?
Jeg har nylig begynt å sammenligne odds hos ulike bookmakere og kom over GGBet. Jeg har flere ganger sett at folk skriver at de har ganske gode odds der. Men jeg har ennå ikke funnet ut hvilke idretter de vanligvis er best på. For eksempel er tallene for fotball nesten like overalt nå, så det er vanskelig å se forskjellen. Kanskje denne bookmakeren har noen områder der de faktisk gir mer fordelaktige odds.
Annons
- CodyRamirez
- Station Wagon
Re: Hva har bookmakeren GGBet Norge de beste oddsene på?
Jeg har hørt at mange bruker dette spillkontoret til å satse på e-sport. Men jeg lurer på om de bare har gode odds der, eller også i andre ligaer. Kanskje for eksempel på tennis eller ishockey. Jeg vil gjerne finne ut om det er lurt å bruke nettopp GGBet til bestemte arrangementer. Foreløpig sammenligner jeg bare oddsene og prøver å finne ut av det. Kanskje noen av dere allerede har satset hos denne bookmakeren lenge. Det ville være interessant å høre om deres erfaringer. Hvilke turneringer eller idretter har vanligvis de beste oddsene der? Og finnes det nettsteder hvor man kan sammenligne dette mer detaljert?
- NathanCollins
- Station Wagon
Re: Hva har bookmakeren GGBet Norge de beste oddsene på?
Jeg begynte selv med vanlig fotball en gang. Jeg tror at marginen på toppligaene er omtrent den samme for alle. Jeg gikk over til bookmakersiden GGBet utelukkende på grunn av e-sport. Jeg satset på seier til Team Vitality mot FaZe Clan med en utmerket odds på 2,15. Hos bookmakeren GGBet https://ggbet-online.co.no finnes det ulike spillalternativer. Og av og til prøver jeg også å satse på tennisturneringer i ATP-serien, for eksempel tippet jeg nylig på seier til Carlos Alcaraz i et sett til 1,85. Jeg sammenlignet med andre plattformer, der ga de høyst 1,70.