Vilken otur
Men om du behöver sakerna så fort så är ditt enda val Mekonomen, Meca, Autoexperten osv. dom tar ju hem från Hansen Racing dagen därpå.
Mvh
Jonathan
ok.Avenger skrev:Hej!
Vilken otur
Men om du behöver sakerna så fort så är ditt enda val Mekonomen, Meca, Autoexperten osv. dom tar ju hem från Hansen Racing dagen därpå.
Mvh
Jonathan
Me vad kostar rem, spännhjul och pump separat då?Avenger skrev:Jo det blir dyrare :/
Men gör som så att du enbart köper rem + spännrulle först och be verkstaden kontrollera pumpen när dom lossar allt, och om den behöver bytas så får du den ändå på 1 dag m du beställer
OkAvenger skrev:Du kan enbart beställa rem och spännrulle hos ebay.com, pump verkar inte finnas till din årsmodell för frakt till Sverige
Tack så mycket. Ska man bara ha en wasserpump med =)Avenger skrev:Hej!
Här hittade jag ett kit:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Gates-En ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Kostar cirka 570:- inkl. frakt.
Mvh
Jonathan
Ska kolla med dom vad en sådan kostar.Avenger skrev:Det fanns på Hansen (aka. Mekonomen, Meca, Autoexperten som öper in från dom)
Kollade nyss på Mecas hemsida vad kamremm och spännrulle kostade. 1500kr för en spännrulle!!!Avenger skrev:Hej!
Deras priser är samma som Hansen, och när jag kollade där nyss med ett annat regnr på en Chrysler Vision 3.5 så kostar vattenpumpen 725:- kr, och då beställer du alltså genom Hansen's återförsäljare, t ex Mekonomen, det är även där du hämtar ut delen.
Mvh
Jonathan
Jag vet, men jag skulle se om Meca hade saker till min bil i sin webshop och det hade de. Men de kostade ju skjortan.Avenger skrev:Hej!
Men du kan inte beställa via Hansen Racing, enbart via deras återförsäljare
Någon beställning kommer ej registreras så vitt jag vet på deras hemsida, du är tvungen att ringa Mekonomen eller liknande och beställa via dom, priset blir ändå detsamma.
mvh
Jonathan