Uppnosig front.
Från sidan. Gillar linjerna. Mycket snyggare 20-tummare än förra årets modell (även om dom inte var fula direkt)

Jag har ingen aning, men det låter som det skulle stämma. Ska se om jag kommer ihåg att mäta dem innan jag sliter bort dem. Ja, dimbakljuset är ju sjukt fult, ska se om jag kan slita bort det också.Avenger skrev:Sjukt snygg bil!
P.S, Nu förstår jag varför du vill ha en USA-skylt
Får man fråga hur stora de röda reflexerna är på bakpartiet? Är dom runt 85 x 30 mm? Behöver själv ordna nya till min Dodge men hade tänkt mig lite mer rektangulära, det enda jag hittat är ovanstående mått =( Finns dock "soft" stickers som är 100 x 20 mm.
Jag har slitit dän bakdimljuset på min bil, ingenting som besiktningen klagat på när det gäller kommande kontrollbesiktningar

Nja, ska inte göra några större förändringar. Kanske tona framlyktorna 6%, men annars är det en så pass snygg bil. Tonade baksätesrutor och bakruta kanske vore något, får se.Avenger skrev:Blir det att behålla bilen i original eller kommer du ev. fixa och dona med lite egna grejer (utseendemässigt?)