Spotifylista med passande musik
- SandmanNet
- SUV
Någon som har en spotify-spellista med passande amerikansk glidarmusik som ni kam dela ut, annars kanske vi skulle sätta upp en gemensam som vi alla kan bidra till?

Annons
- SandmanNet
- SUV
Ivrig som jag är så lade jag upp en som är collaborative. Bara fyra låtar i den än så länge. Ni får gärna hjälpa till 
Tanken är väl att den ska innehålla typisk amerikansk musik med låtar som Summer of 69 men även hits från 50 och 60-talet.
Tanken är väl att den ska innehålla typisk amerikansk musik med låtar som Summer of 69 men även hits från 50 och 60-talet.

- SandmanNet
- SUV
Såg att någon annan gjort en lista inför Power Meet 2012, kan ju tipsa om den med:
" onclick="window.open(this.href);return false;
/ Sandman[.net]
/ Sandman[.net]

- SandmanNet
- SUV
Oops, glömde länken till min lista:
/ Sandman[.net]
/ Sandman[.net]

Re: Spotifylista med passande musik
Jag går mera på Rockabilly-stuket konstant i min musik när jag kör amerikanskt. 
Göra en ordentlig lista är inget jag har orkat med.
Go Getters går ju ett par varv ofta.
Göra en ordentlig lista är inget jag har orkat med.
Go Getters går ju ett par varv ofta.
Tack till:
Avenger på USABilforum, BDS Lindesberg, Summer On Wheels,
Helges Däckmontering, Mika på MTF Rod & Plåt Och självklart Mamma och Syster.
60-talet har bra musik
I Chryslern sitter det bara en CD-stereo så där har man en 4-CD's "Best of the 60's" (något liknande heter den iaf). Dumt nog så har jag aldrig lagt märke till namnen på låtarna
Ska se om man hittar något =D
Ska se om man hittar något =D
Sv: Spotifylista med passande musik
I bilen blir det mest radio. Annars snurrar 50 60 tals. Tyvärr mest sånt man köper på tapparna, inte så många låtar som skiljer dom olika skivorna åt. Ljuva 50 och 60tal är väl dom som spelas mest.
I lastbilen blir det nästan uteslutande radio. Skulle varit skönt med lite rockabilly men är så otroligt dålig på den genren. Vet inte vem/vad jag ska leta efter.
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
I lastbilen blir det nästan uteslutande radio. Skulle varit skönt med lite rockabilly men är så otroligt dålig på den genren. Vet inte vem/vad jag ska leta efter.
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Finns ny skiva på tapparna. Cruising:-) den ska införskaffas enkom för namner
Voyager V6 -04
Ska du in på svängig Rockabilly så testa på lite Go Getters.
Sen kan du testa The Baseballs som kör lite mera Rockabilly-upphottade moderna låtar.
(riktigt bra gjort faktiskt)
Sen kan du testa de lite nyare Top Cats.
Sen kan du testa The Baseballs som kör lite mera Rockabilly-upphottade moderna låtar.
(riktigt bra gjort faktiskt)
Sen kan du testa de lite nyare Top Cats.
Tack till:
Avenger på USABilforum, BDS Lindesberg, Summer On Wheels,
Helges Däckmontering, Mika på MTF Rod & Plåt Och självklart Mamma och Syster.
Baseballs har jag hört och don e lite roliga:-), ska kolla in dom andra med. Tackar för tipsen:-)
Voyager V6 -04