Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

el fel Chrysler Imperial 1991

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
LennyLj
Van

el fel Chrysler Imperial 1991

hej jag ha en chrysler imperial 1991. när jag körde med den igår så dog displayn till fläckten där man styr tempraturen och samtidigt så tändes abs lampan. (fläckten går på fullt blås). mycket tacksam för snabbt svar då jag kör med bilen varje dag.
Senast redigerad av Avenger den mån 04 jun 2012, 12:54, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Bilmodell saknades i rubriken.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: el fel Chrysler Imperial 1991

Hej,

Har du kollat alla säkringar och relän? Eventuellt skifta relä med liknande och se om det gör skillnad.

Kanske är något knas med värmefläktmotståndet eftersom fläkten bara går på MAX. Men vet inte hur det kan höra ihop med det övriga dock :roll:

Motståndet sitter i motorrummet ovanför behållaren för spolarvätska, mot torpedväggen är det skruvat.

Finns att köpa på ebay för cirka 140:- med frakten:

http://www.ebay.com/itm/Heater-Blower-M ... 8d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false; ..ifall ifall det skulle vara en lösning på problemet.. :oops:

Men lite konstigt om felet skulle hänga ihop med ABS:en också, kanske är två separata fel? Eller en säkring/relä som går till bägge?
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
LennyLj
Van

ja jag tycker med det är skumt ha kollat säkringarna men alla va hela. ska kolla fläckt motståndet nu sen vet jag inte vad felet kan vara. men jag tänkte på jordkablarna kan det vara något med dom??
Användarens profilbild
LennyLj
Van

fin det inte så man kan läsa av fel koder typ obd 2
det hadde kanske varit en lösning. såg fel innan det är srs lampan som lyser
Användarens profilbild
LennyLj
Van

vet någon var alla jord kablar sitter. jag ha bara hittat några tycker det borde sitta en jävla massa då den ha en del utrustning. taksam för svar
Skriv svar