Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Hjulbultar

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car
Inlägg: 2952
Blev medlem: tis 01 maj 2012, 07:32
Ort: Tanumshede

Re: Hjulbultar

Ja det var mycket enkelt. Gick inte att slå in hela men det var ju bara att dra in den helt med hjulmuttern. Nu blir det snart beställt nya klossar och skivor. Behövs. Låg nivå på bromsvätskan nu när vi bromsar:-S

Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriv svar