OBD-II adapter
OBD-II adapter
Hej. Beställde en från DX men efter fyra veckors leverans så kom den. MEN med sprucken trasig skiva. Finns det någon vänlig som jag kan köpa en kopia av eller lösa det på något annat sätt? Får ingen kontakt eller svar från Delextreme heller.
Annons
Re: OBD-II adapter
Sök runt på google efter gratisversioner av programmen, det är ofta det man får på skivan när man beställer. T ex. "OBD software free" .. kolla även torrentsidor.
Minns inte riktigt vilket gratisprogram som var bäst, längesedan jag använde en OBD till laptopen =(
Minns inte riktigt vilket gratisprogram som var bäst, längesedan jag använde en OBD till laptopen =(
Re: Sv: OBD-II adapter
Jag har en skiva. Alla programmen är med all säkerhet nedladdningsbara. Ska kolla upp vilka program som ligger på. Postar runt 12
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Re: OBD-II adapter
Ursäkta förseningen. Kom lite saker som dök upp.
Dessa var de jag hitta på skivan.
Alla är shareware, DVS bara att söka på och ladda hem.
EasyOBDII
OBD2Spy
ScanMaster-ELM
scantool_net113win
wOBDCRAZY
Igen ledsen för tiden det tog
Arvid
Dessa var de jag hitta på skivan.
Alla är shareware, DVS bara att söka på och ladda hem.
EasyOBDII
OBD2Spy
ScanMaster-ELM
scantool_net113win
wOBDCRAZY
Igen ledsen för tiden det tog
Arvid
Voyager V6 -04