Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Sebring -05 manual (klimatanläggningen)

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
Bosse99
SUV

Sebring -05 manual (klimatanläggningen)

Hej!

Jag trodde jag hade originalhandboken till bilen men det har jag tydligen inte. Ett häfte har jag dock som behandlar det mesta på ca: 60 sidor. Men när det kommer till klimatanläggningen på sid 57 (enligt index) så slutar häftet på sid 56! :)

Kliman vet jag ju hur den rent handhavandemässigt fungerar men ibland kan man göra vissa inställningar såsom hur man vill att inställningarna i den ska vara när man startar bilen, nollställning och kanske annat. Kan någon med kamera fota av från sidan 57 och framåt och lägga upp bilderna? Eller PM.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Sebring -05 manual (klimatanläggningen)

Hela instruktionsboken finns att ladda ned på Chrysler.com > Owners Manual :) (helt kostnadsfritt).
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Bosse99
SUV

Avenger skrev:Hela instruktionsboken finns att ladda ned på Chrysler.com > Owners Manual :) (helt kostnadsfritt).
Nämen vad kul! Kollade aldrig där för det trodde jag ju aldrig! :)

Edit: så, då kan jag allt om klimatanläggningen!
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

:)

Länken för dem som kanske inte hittar direkt =)

http://www.chrysler.com/en/owners/manuals/" onclick="window.open(this.href);return false;

Manualerna sträcker sig ända till 2004 och framåt, sedan kan man köpa de äldre manualerna av Chrysler =) ..att notera är att många 2001 och framåt är samma som 2004 av t ex. Neon, PT Cruiser, Sebring osv., endast smådetaljer kan skilja sig..

Bild
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Ja, visst är det kul att Mopar har sådana manualer, inte så många biltillverkare som lägger upp sådant, men Chrysler, Dodge och Jeep är bra på det, även GM! :)

Bild
Skriv svar