Hej
Skulle det gå att bygga om till eldörr på förarsidan tro?
Har manuell idag.
Jag skulle gärna ha detta och delar etc fixar jag nog men det jag funderar på är om jag måste ta även kabelstam etc.
Finns det någon bra sida där man kan se vad för kontakter etc som finns som std i alla kabelstammar tro?
eller om det är några stora ändringar generellt på kablaget i dessa bilar.
Jag har en trans sport 00á och har tillgång till en 02 med dessa delar men vet inte om det passar etc.
Thomas
Bygga om till eldörr på förar sidan(ts)??
Annons
Re: Bygga om till eldörr på förar sidan(ts)??
Förutsatt att det fanns som option på den årsmodellen så är det nog god chans att kablar finns i åtminstone huvudstammarna.
Hej
Undra hur man kan hitta det i såfall?
Jag känner inte riktigt för att riva allt för att sedan hitta att det inte finns kontakter etc.
Har du någon idé?
Thomas
Undra hur man kan hitta det i såfall?
Jag känner inte riktigt för att riva allt för att sedan hitta att det inte finns kontakter etc.
Har du någon idé?
Thomas
Jag har tyvärr inget bättre förslag än att riva och se hur det ser ut, om du inte kan hitta någon på nätet som redan gjort samma ombyggnad.
Har sett en del Volvo och Chrysler som haft det fördraget, kanske för att spara på att inte ha olika kabelstammar samt att verkstäderna ska kunna ha möjlighet att installera vissa options både innan bilen säljs och efteråt om så önskas.