Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Foto på Chryslern

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
Nisse
Van

Foto på Chryslern

Från sidan
Från sidan
100_0417.JPG (40.72 KiB) Visad 4023 gånger
Två racerbilar....
Två racerbilar....
100_0424.JPG (39.38 KiB) Visad 4023 gånger

De blev inte riktigt bra men en början....
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Foto på Chryslern

Fasiken va snygg med dom fälgarna, är dom från en 300M eller Town & Country?
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Nisse
Van

Tack :mrgreen: ....Javisst var den snygg me de fälgarna, de andra som satt på med vinterhjulen de var inte alls snygga....

Jag vet inte var de kommer ifrån, hade tänkt att forska lite i bilens historia eftersom första ägaren bor runt kvarteret.....skall fråga då om dem....
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Jag får verkligen känslan av 300M när jag ser bilen, hehe, det är nog färgen och fälgarna som påminner en grymt mycket, jäkligt fin bil!

Det var ett sammanträffande att förra ägaren så nära? :P Eller du kanske såg att just han hade den till salu kanske? =)

Bild
Användarens profilbild
Eagle_Vision
Hedersmedlem

Ja den var snygg :)
Användarens profilbild
Nisse
Van

Har ju sett bilen i många år och gillat den skarpt, sen kom en jobbepolare som också bor runt kvarteret med den....han hade köpt den bara för att och bytat lite grejor och den var till salu igen, och då slog jag till...
Användarens profilbild
Nisse
Van

Jag prata med gamla ägaren, inte jobbepolaren, och han sade att han hade köpt bilen genom en importfirma i stockholm och då hade den gått 3500mil ungefär och denna firma skötte allt papper och sånt, de tänkte förstta den själv men de hade bara tjäna 5-6000 tusen och haft allt klabb själva.....

De bytade kamrem och sånt vid 16000mil och den har gått nu 22000mil så när är ett tag till innan den behöver bytas, sen har de servat och repererat hos en tjome med firma i Helsingborg, tillockmed så duktig att Chrysler i Helsingborg har skickat dit bilar....så dit kan man väl köra när det är nåt.......

Fäljarna är från en 300, vilken bokstav visste han inte men de är köpta på Chrysler....
Där är även ett rostfritt avgas på den med racekatt , ferritta i göteborg har gjort det, det blev lika dyrt som att köpa ny orginal katt eftersom den pajja....

Sen upptäckte jag i går ( Söndag ) att förrutom sådan imbolizer ( hur det nu stavas ) så är där spärr till växelväljaren, är inte nycklen i så går inte spaken att flytta....
Användarens profilbild
Jerka
Station Wagon

Jo, fälgarna är från en Sebring av nyare modell... Har likadana på min Stratus... Riktigt snygga är de och lyfter upp hela bilen.
Användarens profilbild
Nisse
Van

Jobbar i Landskrona och utanför mitt jobb ligger där en tågvagnsreperations verkstad och utan för stod där en grön Vision idag....jag blev lite paff faktist, en till så nära, skall se vem det är som äger den..... :mrgreen:
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Dom är nog från 300M eller Town & Country fälgarna, Sebring har 5x100 i bultmönster (samma som Stratus) och 300M är en vidareutveckling av Vision så de har samma bultmönter :P

Hehe, du kanske inte är unik med din Vision i bygden längre :P

Bild
Användarens profilbild
Nisse
Van

Nä, unik, får nog byta bil igen.... :D
Skriv svar