Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Ändring byte av radio och soffa Grand Voyager 2004

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Heinebäck
Station Wagon

Ändring byte av radio och soffa Grand Voyager 2004

Har en chrystler grand voyager -04, med kasettband och en soffa längst bak.
Jag undrar om man kan byta upp sig. Ev byta till någon med blåtand funktion.
Varför går det inte att justera läget på sitt delen på soffan? Måste jag köpa en nya soffa eller vad gör man.

Tack för svar!
Senast redigerad av Avenger den sön 13 jul 2014, 00:02, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Bilmodell/årsmodell saknades i rubriken. Flyttade tråden till Voyager-kategorin. Mvh
Mvh Daniel Heinebäck
Chrystler Grand Voyager 3.3 V6 2004
Annons
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Re: Ändring byte av radio och soffa Grand Voyager 2004

På soffan finns det handtag på högersidan för ryggen och en spak under för att flytta fram ock bak sätet. Har du inte cd i den spelaren också?
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Användarens profilbild
Jim
Van

Har funderingar på att byta radio jag åxå. Har iofs cd-vxl och inbyggt gps men stereon börjar kännas omodern.
Har hittat en utbytesmodell på blocket(finns på flera sidor)från en sthlm-firma som säljer nya med färgdisplay, cd,dvd,gps,blåtand, backkamera osv osv... kostar ~3500:-
den har en massa ingångar och utgångar och ska passa rattstyrningen åxå enligt spec...
Tycker det verkar för bra för att vara sant, man får ju liksom ALLT... för 3500:-
Har inte vågat köpt än då jag gärna vill ha en sorts referens på att den verkligen är så sjysst som den verkar...
Det är 1 års garanti så egentligen är det väl bara att slå till..
Användarens profilbild
Heinebäck
Station Wagon

Jo, cd finns. Skulle gärna vilja ha länken till någon firma så man kan byta stereo.
Mvh Daniel Heinebäck
Chrystler Grand Voyager 3.3 V6 2004
Skriv svar