Jag har en Grand Voyager 02 där vä halvljus lampa slocknade, bytte lampa men det hjälpte inte. En vecka efter slocknade höger lampa också. Det finns ingen ström till dom, varken automatiken eller om jag vrider på vredet.
Ny låser inte bagagelucke låset inte upp sig. Har bytt styrenheten vid säkringarna men det hjälper inte kollat alla säkringar.
Staffan.
Halvljusproblem Grand Voyager -2002
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Halvljusproblem Grand Voyager -2002
Senast redigerad av Avenger den mån 09 nov 2015, 18:28, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik / Mvh
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik / Mvh
Annons
Re: Halvljusproblem Grand Voyager -2002
Hej!
Har du eftermonterad automatik, typ SEPAB box i motorrummet? Kolla i så fall om säkringarna är hela till denna. Har du kollat de vanliga säkringarna i säkringsboxen i motorrummet?
Ang. bagageluckan, menar du låset eller har du någon fjärröppning av luckan? Kan det vara handtaget eller knappen på luckan som strular? Beskriv gärna vilka funktioner det finns på luckan och hur man öppnar den, då det skiljer sig från vissa modeller.
Mvh
Har du eftermonterad automatik, typ SEPAB box i motorrummet? Kolla i så fall om säkringarna är hela till denna. Har du kollat de vanliga säkringarna i säkringsboxen i motorrummet?
Ang. bagageluckan, menar du låset eller har du någon fjärröppning av luckan? Kan det vara handtaget eller knappen på luckan som strular? Beskriv gärna vilka funktioner det finns på luckan och hur man öppnar den, då det skiljer sig från vissa modeller.
Mvh





