Var på BRL i dag o skulle ändra fade på ljudet, iom att jag har eftermarknads stereo monterad så funkar inte fade i stereon, han sa nått i den stilen (nicklas). Han sa att man via knapparna på ratten (knappsatsen för färddatorn) kan komma in i ej synliga menyer i bilens slutsteg. Han tryckte o hade sig, han kom inte ihåg riktigt, så han fick inte till ljudet helt rätt..
Någon här som kan kombinationen för hur man trycker?
Rattstyrning av slutsteg i chrysler..
Annons
Re: Rattstyrning av slutsteg i chrysler..
Hej!
Vad är det för bilmodell och årsmodell?
Mvh
Vad är det för bilmodell och årsmodell?
Mvh
chrysler Town Country 2014
Hej igen!
Har du en eftermarknadsstereo i en så pass ny bil eller skrev du fel årsmodell?
Mvh
Har du en eftermarknadsstereo i en så pass ny bil eller skrev du fel årsmodell?
Mvh
Hej.
Jo jag har bytt stereo i den, bilen är importerad så för att få in svenska kartor till gps så hade jag behövt anlita en firma i sthlm, köpa till en modul för att kunna få in svensk radio, menyer o hela alltet skulle ändå vara amerikanskt. Blev billigare o bättre o byta istället, men för att få allt att passa/fungera mellan bilens system o nya stereon så är man tvungen o göra på ett visst sätt o det resulterar i att man mister funktionen att via stereon kunna sköta fade/balans. Via pil upp/ner, back o pil höger samt de 2 små knapparna ovanför går det att komma in i bilens slutsteg o kunna ändra fade/balans mm, allt har med olika kombinationer på de knapparna att göra, fingerfärdighet o minne/mall som gäller för man ser inte nån meny någonstans, man gör det i blindo så att säga..
Typ så fick jag det förklarat, men han kom inte ihåg riktigt knapptryckningarnas kombination..
Mvh
Jo jag har bytt stereo i den, bilen är importerad så för att få in svenska kartor till gps så hade jag behövt anlita en firma i sthlm, köpa till en modul för att kunna få in svensk radio, menyer o hela alltet skulle ändå vara amerikanskt. Blev billigare o bättre o byta istället, men för att få allt att passa/fungera mellan bilens system o nya stereon så är man tvungen o göra på ett visst sätt o det resulterar i att man mister funktionen att via stereon kunna sköta fade/balans. Via pil upp/ner, back o pil höger samt de 2 små knapparna ovanför går det att komma in i bilens slutsteg o kunna ändra fade/balans mm, allt har med olika kombinationer på de knapparna att göra, fingerfärdighet o minne/mall som gäller för man ser inte nån meny någonstans, man gör det i blindo så att säga..
Typ så fick jag det förklarat, men han kom inte ihåg riktigt knapptryckningarnas kombination..
Mvh
- Anders Ason
- Pickup Truck
Nyfiken bara: en stereo bli ju sällan skadad i ex. vis en krock. Fanns det inte att köpa en europeisk variant på skroten?
Fungerar backkameran?
Fungerar backkameran?