Hej! Jag undrar om det finns möjlighet för att manövrera, dvs låsa/låsa upp dörrarna med en fjärrkontroll? Hur skall jag koppla in den så att när jag låser med fjärren skall centrallåset INTE kunna aktiveras, alltså låsas upp med knappen på förardörren. Tänkte att skulle kunna vara skönt att parkera utan taket på men givetvis alla fönster uppe. Finns det Chrysler original eller vilken är det bästa/säkraste eftermarknadslösning?
Chrysler LeBaron Lx convertible 1993 3l V6
Tack för hjälpen!
Mvh Laszlo
Fjärrlås till Chr LeBaron '93
Fjärrlås till Chr LeBaron '93
Corvette C4 aut. 3B cab '89
Annons
Re: Fjärrlås till Chr LeBaron '93
Dörrarna går ändå att öppna inifrån via handtagen om jag minns rätt (en säkerhetsfunktion om något skulle hända och man behöver ta sig ut), så att koppla om centrallåset gör ingen större nytta, eller tänker jag fel nu kanske?
Förstår hur du tänker men då behöver du modifiera handtagsmekanismen en hel del för att det ska fungera.
Är dock lite osäker på om det jag skriver stämmer, prova gärna att försöka öppna dörrarna inifrån när det är låst.
Mvh
Förstår hur du tänker men då behöver du modifiera handtagsmekanismen en hel del för att det ska fungera.
Är dock lite osäker på om det jag skriver stämmer, prova gärna att försöka öppna dörrarna inifrån när det är låst.
Mvh