Hej!!
Har en undran om bakluckan på min bil, den vill inte öppna sig när jag trycker på knappen på luckan för att den ska låsa upp sig, men ibland däremot så öppnas den ett steg när bilen ståt ett längre tag(några dagar) men den går i allafall inte få att öppna sig helt. Har plockat bort knappen då jag trodde den var full med vatten eftersom den kändes så konstig att trycka på men har inte hjälpt att ha den liggandes på tork. När jag mäter mellan kablarna vid knappen så har jag 5volt, ska det vara så lågt? Någon som har någon idé på hur jag ska få liv i min bagagelucka? Börjar få slut på idéer
Mvh/Håkan
Baklucka Voyager -03
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Annons
Re: Baklucka Voyager -03
Hej!
Det är ett ganska vanligt fel på Voyager att just den knappen blir dålig vilket jag gissar att din har blivit, det bästa är att byta ut den till en ny.
Många andra bilar har också liknande fel vad gäller knappar som är dåligt skyddade från väder, exempelvis vissa BMW-modeller osv.
Mvh
Det är ett ganska vanligt fel på Voyager att just den knappen blir dålig vilket jag gissar att din har blivit, det bästa är att byta ut den till en ny.
Många andra bilar har också liknande fel vad gäller knappar som är dåligt skyddade från väder, exempelvis vissa BMW-modeller osv.
Mvh