Jag är 32 och bor utanför Halmstad, men kommer från Helsingborg. Är licenssvetsare både inom rostfritt och svartstål. Ska söka mig upp till Norge för att arbeta som svetsare där. Inväntar svar som jag får i dagarna från rörprovet jag lade. Älskar att svetsa rör.
Annars är det ett bikerliv som gäller för mig. Är medlem i mcklubb och kör glidare. Har sambo och hus, inga barn... än...
Gillar allmänt serier som Breaking Bad, Dexter, Game of Thrones osv. Filmer är ju också likaså ett stort intresse. Stor tv och mycket surreljud ska det va!
Köpte mig min nuvarande och första amerikanare strax innan jul 2012. Det är en Chevrolet Blazer ZR2 som kan ses i mitt galleri. Jag tycker jag gjorde ett bra klipp. Förra ägaren köpte den av sin svärfar. Svärfaren köpte den för 140.000:- vid 11.500 mil. 3.500 mil senare köpte jag den för 40.000:-. Svärfaren blev alltså sjuk, och den stod mest i många år. Svärsonen köpte den sen för han tyckte det var synd att den bara stod ute, så kom jag och köpte den därefter. Så det var ett jevla prishopp ner på så få mil
Har kört Volvo och Audi innan. Men jag ville köra större bil och letade egentligen Jeep med V8. Är glad det inte blev en sån
Tycker om att mecka med min jänkare. Jag är ingen meckaniker men gillar att läsa på nätet och kolla forum, youtube för att hitta lösningar på problem som uppstår. Känns skönt att ha en bil man själv kan laga, så gott det går ivarjefall. Ska göra storservicen nu på den som är bokad och nästan dagarna efter ska den in på sin andra dinitrolbehandling. Den var nämligen dinitrolad sen innan vilket jag var mycket tacksam för.
Jag tycker detta forumet är riktigt bra och glad jag hittat hit!