Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Presentation och annat

GM's mest populära bilmärke
Användarens profilbild
Davjo
Minivan

Presentation och annat

Tänkte presentera mig lite då jag varit medlem nu ett tag på forumet.

Jag är 32 och bor utanför Halmstad, men kommer från Helsingborg. Är licenssvetsare både inom rostfritt och svartstål. Ska söka mig upp till Norge för att arbeta som svetsare där. Inväntar svar som jag får i dagarna från rörprovet jag lade. Älskar att svetsa rör.

Annars är det ett bikerliv som gäller för mig. Är medlem i mcklubb och kör glidare. Har sambo och hus, inga barn... än...
Gillar allmänt serier som Breaking Bad, Dexter, Game of Thrones osv. Filmer är ju också likaså ett stort intresse. Stor tv och mycket surreljud ska det va! :twisted:

Köpte mig min nuvarande och första amerikanare strax innan jul 2012. Det är en Chevrolet Blazer ZR2 som kan ses i mitt galleri. Jag tycker jag gjorde ett bra klipp. Förra ägaren köpte den av sin svärfar. Svärfaren köpte den för 140.000:- vid 11.500 mil. 3.500 mil senare köpte jag den för 40.000:-. Svärfaren blev alltså sjuk, och den stod mest i många år. Svärsonen köpte den sen för han tyckte det var synd att den bara stod ute, så kom jag och köpte den därefter. Så det var ett jevla prishopp ner på så få mil :P

Har kört Volvo och Audi innan. Men jag ville köra större bil och letade egentligen Jeep med V8. Är glad det inte blev en sån :lol:

Tycker om att mecka med min jänkare. Jag är ingen meckaniker men gillar att läsa på nätet och kolla forum, youtube för att hitta lösningar på problem som uppstår. Känns skönt att ha en bil man själv kan laga, så gott det går ivarjefall. Ska göra storservicen nu på den som är bokad och nästan dagarna efter ska den in på sin andra dinitrolbehandling. Den var nämligen dinitrolad sen innan vilket jag var mycket tacksam för.

Jag tycker detta forumet är riktigt bra och glad jag hittat hit!
Blazer ZR2 1998 and it rocks!
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Presentation och annat

Riktigt trevlig presentation, väldigt kul att läsa igenom!

TV-serier är ju ett måste, sjukt kul! =)

Det verkar vara ett riktigt klipp du gjort på den bilen, må den rulla på i många många år framöver :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Davjo
Minivan

Re: Presentation och annat

Avenger skrev:Riktigt trevlig presentation, väldigt kul att läsa igenom!

TV-serier är ju ett måste, sjukt kul! =)

Det verkar vara ett riktigt klipp du gjort på den bilen, må den rulla på i många många år framöver :)

Tack =)
Ja fan va vi glor serier här hemma. Turen är att sambon gillar precis samma serier som mig. Hon kan till och med sitta och glo på manliga serier som Mountain Men haha!

Oja det hoppas jag med! Nu efter storservicen och dinitrolen så har jag nog förberett mig många år framöver :)
Blazer ZR2 1998 and it rocks!
Skriv svar