Den i länken för en tusing var annars billig ju
http://www.ebay.com/itm/Dodge-Charger-S ... 1b&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu har jag inte kollat upp det men tror säkert att en lackering går på 1000kr, de jag länkade är 1000kr färdiglackat och det är samma sida som jag beställer allt annat ifrån så borde inte landa på mer än 1500kr totalt tror ja. Ska fråga lokala plåtverkstaden vad de ska ha för montering och lackering!Avenger skrev:Aa den liknar dom lite
Den i länken för en tusing var annars billig juDock olackerad men helt färdig för lackering står det, primer osv. är pålagt.
http://www.ebay.com/itm/Dodge-Charger-S ... 1b&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Det enda som jag är fundersam över är om det kommer passa på just min bil eftersom vinge/sänkning ger en mer sportigare look, jag har som sagt "blingbling" fälgar och inte någon sportmodellAvenger skrev:Det kan göra otrolig skillnad, särskilt på Charger som nästan MÅSTE ha en vinge
Hah, inte några fler utgifter på den bilen!Avenger skrev:Juste, glömde helt bort. Men jag tror ändå att en vinge inte gör någon skada, det vore annars snyggt med lite sportigare fälgar och göra om utsidan till en SRT-8 på vissa punkter?
Ja, min gamla (med JBA) hade jag lite drone. I Magnaflowet har jag ingen drone alls så det är nice. Corsa är trevligt, dock lite för mycket "sportigt" ljud för min smak. Men smaken är ju som bekant som baken, delad.Goding skrev:Största anledningen till att jag valde just Corsa var för att det är det mest drone-fria på marknaden.
Ungefär såhär kommer min låta, detta är utan CAI..
" onclick="window.open(this.href);return false;
Corsa har ett extreme system också, men sportsystemet var mer i min smak! Gillar ljudet på andra system, magnaflow, cherry bomb vortex mm.. Men det är just drone som jag var orolig förCEk skrev:Ja, min gamla (med JBA) hade jag lite drone. I Magnaflowet har jag ingen drone alls så det är nice. Corsa är trevligt, dock lite för mycket "sportigt" ljud för min smak. Men smaken är ju som bekant som baken, delad.Goding skrev:Största anledningen till att jag valde just Corsa var för att det är det mest drone-fria på marknaden.
Ungefär såhär kommer min låta, detta är utan CAI..
" onclick="window.open(this.href);return false;