Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Bättre helljus - Voyager -2006

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Magnus200
Minivan

Bättre helljus - Voyager -2006

Hej på er alla

Behöver ha bättre ljus på bilen än va som finns där idag, idag sitter 2troligt billiga exljus i fronten på voyager 06a, dessa lyser inge bra

Någon som har tips på hur man skall tänka, sätta dit2 xenonljus eller konvertera bilens egna helljus, plånboken e inte så tjock tyvärr

Tips o trixa mottages tacksamt

Mvh

Magnus

Skickat från min E6553 via Tapatalk
Senast redigerad av Avenger den ons 09 dec 2015, 10:25, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik samt flyttade tråden till Voyager-kategorin / mvh
Annons
bluesmike
Minivan
Kontakt:

Re: Bättre helljus - Voyager -2006

Hej.. Skulle själv vilja sätta på extraljus på min voyager 06 har kollat på led ramper från norrlandsimporten.se känns som bra priser..

Skickat från min E6553 via Tapatalk
Using Tapatalk
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Bättre helljus - Voyager -2006

Jag hade behållit allting original i strålkastarna och kopplat in en LED-ramp som bara aktiveras med original helljus. Eventuellt hade jag även monterat i LED-lampor i strålkastarnas helljus (om du har separata lampor för halv- och helljus).
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar