Hej på er alla
Behöver ha bättre ljus på bilen än va som finns där idag, idag sitter 2troligt billiga exljus i fronten på voyager 06a, dessa lyser inge bra
Någon som har tips på hur man skall tänka, sätta dit2 xenonljus eller konvertera bilens egna helljus, plånboken e inte så tjock tyvärr
Tips o trixa mottages tacksamt
Mvh
Magnus
Skickat från min E6553 via Tapatalk
Bättre helljus - Voyager -2006
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Bättre helljus - Voyager -2006
Senast redigerad av Avenger den ons 09 dec 2015, 10:25, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik samt flyttade tråden till Voyager-kategorin / mvh
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik samt flyttade tråden till Voyager-kategorin / mvh
Annons
Re: Bättre helljus - Voyager -2006
Hej.. Skulle själv vilja sätta på extraljus på min voyager 06 har kollat på led ramper från norrlandsimporten.se känns som bra priser..
Using Tapatalk
Re: Bättre helljus - Voyager -2006
Jag hade behållit allting original i strålkastarna och kopplat in en LED-ramp som bara aktiveras med original helljus. Eventuellt hade jag även monterat i LED-lampor i strålkastarnas helljus (om du har separata lampor för halv- och helljus).