Återigen kommer suget på en pickup tillbaka. Speciellt nu när man bor i hus, och inte är speciellt duktig med släp. Åka iväg och slänga grejer, handla på ikea etc blir så mycket svårare när man har en A6 och sambon en Citroen C3.
När jag skulle köpa mig en stor domkraft, och blev tvungen att ta hennes bil, alltså en liten C3(Kan inte fälla baksätena på min A6)..Då vill man ha en större och manligare bil sen
Har bevakat blocket ett tag nu efter Silverado.
Bensin, V8 och årsmodel 95-97. Angående årsmodel tänker jag såhär, sista årsmodellen av den generationen = mer pålitlig?
Så jag vill gärna ha era erfarenheter ni som ägt/kört dessa bilar
Blir mest troligt en året runt bil. Rostar det direkt eller går det bra bara man gör en rostskyddsbehandling?
Bränsleförbrukning kommer ju alltid på frågan i såna här trådar, fuelly.com finns ju men jag vill gärna veta vad mycket era drar
Några vanliga fel som man hålla utkick efter?
Får man köra alla dessa med B-kort?
Något mer ni tänker på om bilen som inte jag tagit upp i mina frågor, så fyll gärna på isåfall
Den här kom ut häromdagen, den är jag riiiktigt sugen på även om priset är lite i överkant kan jag tycka.
http://www.blocket.se/sodermanland/Chev ... m?ca=7&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Är ju en stepside med en "båge" längstgående på flaket, kan man fortarande montera ett flakskydd då? Känns som ett måste, för inte vill man ha massa regn och snö liggandes där och mysa tills rosten kommer.
Tack på förhand
// Per